Notowania

3
05.01.2006 16:21

3 - nowoczesny operator telefonii komórkowej

Znak tej marki jest rozpoznawalny w 400 krajach. Istnieje w kilku tysiącach języków świata. Znaczenie tej abstrakcyjnej nazwy rozumie natychmiast 6 miliardów osób. Brand doskonały oparty na uniwersalnym koncepcie.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Znak tej marki jest rozpoznawalny w 400 krajach. Istnieje w kilku tysiącach języków świata. Znaczenie tej abstrakcyjnej nazwy rozumie natychmiast 6 miliardów osób. Brand doskonały oparty na uniwersalnym koncepcie. *

Znak, którego nie trzeba tłumaczyć to 3. Jest taki sam na całym świecie, a za każdym razem może znaczyć coś innego. Taka jest nazwa operatora telefonii komórkowej 3G, należącego do grupy Hutchison Whampoa.
Nazwa ta ma ogromny ładunek symboliczny. Mówi się o trzecim oku, trzecim świecie, rzeczywistości trójwymiarowej i trójelementowym stopniowaniu. W Chinach 3 to symbol życia.

Marka łączy w sobie najnowsze technologie, rozrywkę i funkcjonalność. Videofony mogą odtwarzać i nagrywać, gwarantując wysoką jakość obrazu i dźwięku. Można więc założyć swój videoblog lub skorzystać z informacji na temat natężenia ruchu na autostradach lub pogody. Standardem we Włoszech stała się transmisja na żywo ważnego meczu piłkarskiego. Obejrzenie mszy świętej wielkanocnej na telefonie kosztowało 90 centów za 5 minut.

Logo posiada większość atrybutów doskonałości w tej dziedzinie. Jest natychmiast rozumiane, zapamiętuje się równie automatycznie. Magiczna cyfra przedstawiona jest zawsze na białym tle, ale w różnych kolorach. Na zewenątrz chłód, wewnątrz ciepło. Organiczny kształt implikuje skojarzenia z morskimi falami lub bujną roślinnością, a więc daje wrażenie dynamiki i wzrostu.

Komunikacja marki z klientem zaczyna się od pierwszego spojrzenia. Przysłowiowe 7 sekund to czas na zaistnienie w świadomości konsumentów. Jeśli trafi się do nich najprostszą drogą z najprostszym przekazem, sukces murowany. Oczywiście za udaną strategią marketingową musi stać uczciwa realizacja oferty.

Tagi: 3, 3g, telefonia komórkowa, marketing, strategie firm, strategie, case study
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz