Notowania

coca
02.04.2009 14:50

Coca-cola ma kłopoty, bo oszukuje w reklamach

Australijski nadzór konsumencki jest oburzony i każe publikować sprostowania. Coca-Cola przekonywała, że jest zdrowa.

Podziel się
Dodaj komentarz
(thecoca-colacompany.com)

*Australijski nadzór konsumencki nakazał Coca-Coli publikacje sprostowania do reklamy, w której koncern przekonywał, że picie coca-coli nie tylko nie szkodzi, ale dobrze wpływa na zdrowie - pisze Reuters. *

Australijska kampania reklamowa Coca-Coli opierała się na wyznaniu znanej aktorki Kerry Armstrong. Przekonywała ona, że duża zawartość kofeiny w jej napojach to mit i dlatego mogą pić ją dzieci. Udowadniała też, że cola nie uszkadza zębów ani nie powoduje otyłości.

- _ Teraz kiedy wiem, co jest faktem, a co kłamstwem na temat coca-coli, mogę ze spokojem ducha serwować ją dalej mojej rodzinie _ - twierdziła aktorka.

Australijska Komisja Konkurencji i Konsumentów uznała, że firma przesadziła w reklamowaniu swojego produktu i powinna poinformować Australijczyków, że przekaz kampanii mija się z prawdą. Dlatego teraz w największych australijskich mediach pojawią się sprostowania.

ZOBACZ TAKŻE:

* [ Burger King wykorzystuje biednych w reklamie ]( http://manager.money.pl/strategie/marketing_i_sprzedaz/artykul/burger;king;wykorzystuje;biednych;w;reklamie,94,0,405086.html )
* [ Marketing na partyzanta - oto najlepsi w dziedzinie ]( http://manager.money.pl/strategie/marketing_i_sprzedaz/artykul/marketing;na;partyzanta;-;oto;najlepsi;w;tej;dziedzinie,214,0,414678.html )
Tagi: coca, cola, nadzór, reklama, konsumencki, kampania, strategia, wiadomości, gospodarka
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz