e-Marketing
WIADOMOŚCI / Etykietka z imieniem i oferta dla "cenoczułych" będą hitami tego lata?
Katarzyna Florkowska z agencji Creandi wybiera najlepsze i najsłabsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy.
NAJGROŹNIEJSZE WIRUSY / Parszywa dwunastka, czyli najgroźniejsze wirusy ostatnich lat
Na masową skalę kradły, podsłuchiwały i szpiegowały swoje ofiary, a nawet ingerowały w politykę państw.
REKRUTACJA / Rekruterzy są coraz sprytniejsi. Oto, co sprawdzają o nas na Facebooku
Zdarza się, że rekruterzy proszą o odblokowanie treści tylko dla znajomych. Co zrobić w takiej niezręcznej sytuacji?
CROWDFUNDING / Crowdfunding. Zostań mecenasem sztuki za 5 złotych
Takie serwisy dopiero raczkują w Polsce. W USA zbierają po kilkaset milionów dolarów.
RAPORT INTERAKTYWNIE / Raport Interaktywnie.com: Agencje Interaktywne
Najlepszą agencją, podobnie jak rok temu, okazała się K2 Internet. Tym razem z zyskiem o milion większym niż wcześniej.
BARBARA ŻBIK / Barbara Żbik z Onet.pl zdradza, które serwisy są dobrym "źródłem pomysłów"
"Gdybym miała spróbować dokonać chociaż częściowej inwentaryzacji moich must see źródeł, musiałabym zacząć od poranka z pocztą w telefonie i przeglądu newsletterów."
KONIEC ŚWIATA / Tak w mediach dyskutują o końcu świata. Blisko 3,5 tysiąca wiadomości
70 procent tych informacji pojawiło się w mediach internetowych, pozostałe w prasie, radiu i telewizji.
SPRZEDAŻ W INTERNECIE / E-biznes i podatki. Kiedy zostać VAT-owcem?
W wielu przypadkach przedsiębiorca jest zmuszony do rejestracji jako podatnik VAT. Są jednak sposoby, aby tego uniknąć i zaoszczędzić sporo pieniędzy.
WIADMOMOŚCI / Tak powstało i3D. Ryzykowny biznes tworzą z koncernem z Arabii Saudyjskiej
Konstruują rozwiązania wykorzystujące wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość.
ALEKSANDER KUSZ / Grupa Money.pl stawia na promocję treści najwyższej jakości. Także w mobile
- Wierzymy, że medialna papka się przejadła, szczególnie w kategorii szeroko rozumianych mediów lifestyle'owych - mówi Aleksander Kusz, prezes Grupy Money.pl.
WIADMOMOŚCI / "Polityka" jest gotowa zrezygnować z druku. Ale biznesowo to się nie opłaca
Redaktor naczelny Polityka.pl zapewnia, że tygodnik mógłby funkcjonować wyłącznie cyfrowo. Jednak to druk wciąż przynosi lwią część przychodów w wydawnictwie. Zanim w Polsce zajdą takie zmiany, jak w USA, musi minąć jeszcze parę lat.
APPLE / Apple pokazał iPada mini. Ile będzie kosztował?
iPad mini ma konkurować z tanimi tabletami opartymi na Androidzie. Urządzenia będą dostępne w Polsce od razu, przedsprzedaż ruszy w piątek.
CITEAM.PL / Citeam wybiera m-commerce. Otwiera się na studentów i nowe zniżki
Serwis zakupów grupowych od Allegro istnieje nieco ponad rok, ale ma poważne plany opanowania polskiego handlu mobilnego. Uruchamia właśnie usługę Kup Blisko, która ma ich wynieść na szczyt e-commerce.
DIABLO III / Gracze Diablo III pod lupą cyberprzestępców
W sieci można natrafić na phishing, w którym autor grozi odbiorcom zamknięciem konta w serwisie battle.net, niezbędnym do gry w sieci w StarCraft II, World of Warcraft czy Diablo III.
MEDIA REGIONALNE / Media Regionalne i Polskapresse razem? Tyle zyskają w internecie
Po fuzji obie firmy mogłyby zawojować rynek prasy lokalnej. W sieci może jednak nie być tak różowo.
NEWSWEEK / Amerykański Newsweek przechodzi w całości do internetu
Od przyszłego roku tygodnik przestanie trafiać do kiosków. Newsweek planuje ekspansję na rynku online i tabletów.
WIADOMOŚCI / Yelp chce być największym przewodnikiem w Polsce. Uda się?
Miriam Warren, wiceprezes wyszukiwarki Yelp na rynkach wschodzących zapewnia w wywiadzie, że na razie serwis nie będzie zarabiać. Liczy się jednak zaangażowana społeczność.
PIANO MEDIA / O Piano głównie negatywnie. Internauci bezlitośni dla paywalla
Porażająca większość wpisów w sieci na temat płatnych treści jest ironiczna, a internauci są sceptyczni.