Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Beata Ratuszniak
|

136 kampanii w konkursie Mixx Awards

0
Podziel się:

To o 51 procent więcej zgłoszonych kampanii niż rok wcześniej. Organizatorem konkursu jest IAB Polska.

136 kampanii w konkursie Mixx Awards

To o 51 procent więcej zgłoszonych kampanii niż rok wcześniej. Organizatorem konkursu jest IAB Polska.

Do IAB Polska na Mixx Awards wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń cyfrowych i interaktywnych kampanii marketingowych. W tym roku jest ich o ponad połowę więcej, niż w ubiegłorocznej edycji konkursu.

W tym roku wszystkie prace będą rozpatrywane w trzynastu oddzielnych kategoriach (dodane zostały cztery nowe kategorie z zakresu Brand Advertising online – branded content, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit oraz kampanie cross-mediowe).

1) Kampania wizerunkowa
2) Wprowadzenie nowego produktu na rynek
3) Bezpośredni odzew
4) Najlepsze zastosowanie nowych mediów
5) Marketing wyszukiwarek
6) Marketing Społecznościowy
7) Gry
8) Wideo-online
9) Kampania e-mail marketingowa
10) Branded content
11) Lojalność wobec brandu
12) Kampanie społeczne i non-profit
13) Kampanie cross-mediowe

Nagrodzonych wyłoni jury złożone z profesjonalistów pochodzących z różnych dziedzin biznesu, reklamy, specjalistów od mediów, agencji oraz marketerów. Kulminacyjnym punktem konkursu będzie nadanie najlepszej kampanii nagrody Best In Show. Warunkiem zakwalifikowania pracy do konkursu było wniesienie opłaty w wysokości 400 złotych.

Ogłoszenie wyników konkursu oraz gala z wręczeniem nagród odbędzie się 3 listopada w warszawskim Teatrze Capitol.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)