Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

14 procent internautów nie chce newsletterów

0
Podziel się:

86 procent internautów subskrybuje mailingów, najczęściej od 3 do 5 tygodniowo. Mailingi najlepiej wysyłać rano.

14 procent internautów nie chce newsletterów

Lektura newsletterów jest bardzo popularna, subskrypcję tego typu wiadomości deklaruje 86 procent odbiorców. Internauci najczęściej wybierają newslettery branżowe, reklamowe i programów lojalnościowych. Te ostatnie docierają już prawie do 40 procent użytkowników poczty - wynika z raportu Sare. Widać również, że w porównaniu do ostatnich dwóch lat liczba osób, które nie zamawiają newsletterów, wzrosła. W... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)