Notowania

program
27.10.2011 13:41

14 procent internautów nie chce newsletterów

86 procent internautów subskrybuje mailingów, najczęściej od 3 do 5 tygodniowo. Mailingi najlepiej wysyłać rano.

Podziel się
Dodaj komentarz

Lektura newsletterów jest bardzo popularna, subskrypcję tego typu wiadomości deklaruje 86 procent odbiorców. Internauci najczęściej wybierają newslettery branżowe, reklamowe i programów lojalnościowych. Te ostatnie docierają już prawie do 40 procent użytkowników poczty - wynika z raportu Sare. Widać również, że w porównaniu do ostatnich dwóch lat liczba osób, które nie zamawiają newsletterów, wzrosła. W... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: program, wiadomości, liczba, internauci, internauta, procent, subskrypcja, newsletter, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz