3 kwietnia w warszawskim Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny odbyła się gala wręczenia nagród tegorocznej Kreatury.
Do konkursu zgłoszono w tym roku 134 prace, z których jury pod przewodnictwem Yaniva Melinarsky'ego, wiceprezesa kreatywnego McCann Erickson z Izraela wybrało 38 finalistów.
Grand prix XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura", organizowanego przez VFP Communications, przyznane zostało agencji 180heartbeats za pracę zrealizowaną dla Samsung Electronics Polska "Lekkie jest życie z notebookiem Samsung Q45".
"Grand Prix pokazuje, że nasza agencja mająca korzenie w świecie interaktywnym może z powodzeniem konkurować na poziomie strategii i kreacji z najlepszymi agencjami reklamowymi w Polsce. W każdym naszym projekcie kładziemy nacisk na mocną myśl kreatywną, której częścią jest także przemyślany dobór kanałów komunikacji." - mówi *Mikołaj Sadowski *Creative Director & Partner w 180heartbeats.
agencja | klient | produkt / usługa | tytuł |
---|---|---|---|
MEC Interaction | Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" | Łaciate | "Łaciate krowy live!" |
Click5 | Unilever Polska | Knorr Nudle | "Ucieczka z akademika - gra" |
180heartbeats | Nokia Poland | Nokia N96 | "Nokia N96 - Opętanie" |
K2 Internet | Volvo Auto Polska | Volvo XC 60 | www.projektxc60.k2.pl |
Opus B | Eniro | tel. inf. 118 118 | "Żyrafa żyrafa bałwanek" |
K2 Internet | Play | Play | www.zajacmroku.pl |
Artegence | Netia | access to internet | "Człowiek kursor" |
180heartbeats | Samsung Electronics Polska | notebook Samsung Q45 | "Lekkie jest życie z notebookiem Samsung Q45" |
agencja | klient | produkt / usługa | tytuł |
---|---|---|---|
K2 Internet | Play | Play | www.playtheplay.pl |
Argonauts | Telekomunikacja Polska | Neostrada z telewizją kablową | www.rewolucja.tp.pl |
180heartbeats | Abrid Marcin Kleiber | studio dźwiękowe Abrid | "Interaktywny boombox z plasteliny" |
Pełna lista nominacji we wszystkich kategoriach dostępna jest tutaj.
Oprócz agencji 180heartbeats, nagrody otrzymali także: agencja K2 Internet (dwie) oraz MEC Interaction, Opus B, Artegence i Argonauts - agencje te zakończyły konkurs z jedną nagrodą.