Notowania

polsce
23.03.2012 15:43

2 mld złotych za reklamę online w 2011 roku

Reklama online urosła o 22 procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Więcej pieniędzy zgarnia reklama wideo oraz mobile.

Podziel się
Dodaj komentarz

Rok do roku reklama online urosła o 22 procent, osiągając wartość dokładnie 1,948 miliarda złotych. - 22 procent wzrostu wydatków na reklamę online to wynik lepszy niż prognozy z początku roku. W zestawieniu z danymi nt. wydatków w innych mediach, widać, że internet jest obecnie motorem napędowym całej branży reklamowej w Polsce, która bez internetu, zamiast niewielkiego wzrostu zanotowałaby spadek - mówi Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.Najważniejszym kanałem... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: polsce, internet, prezes, reklama, branży, prognozy, spadek, wartość, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz