Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
rynek
10.08.2011 16:53

3,8 mld zł za polski rynek reklamy, internet znów z największym wzrostem

Taki wynik zanotował polski rynek reklamy w pierwszym półroczu 2011. Oznacza to wzrost wydatków reklamowych o 4,9 procent w porównaniu do ubiegłego roku, kiedy to szacowana wartość inwestycji w reklamę wyniosła 3,63 miliardów złotych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Internet po raz kolejny odnotował największy wzrost wydatków reklamowych - ponad 23 procent - tym samym utrzymał wysoką dynamikę z poprzedniego roku. Największy wzrost w tym obszarze zanotowała reklama w wyszukiwarkach - wynika z analiz domu mediowego Starlink. Ta forma reklamy urosła aż o 35 procent w porównaniu do pierwszego kwartału ubiegłego roku. Największy wpływ na wzrost wydatków w internecie miał sektor handel - plus 80 procent. Kolejnym medium pod... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: rynek, internet, wzrost, wpływ, reklama, polski, handel, plus, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz