Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
09.10.2009 13:03

3rd Interactive Marketing Meeting

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard zapraszają na trzecią edycję Interactive Marketing Meeting.

Podziel się
Dodaj komentarz

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard zapraszają na trzecią edycję Interactive Marketing Meeting.

Celem konferencji, która odbędzie się 22 października w Warszawie, jest ukazanie potencjału drzemiącego w bazie danych i udzielenie wskazówek jak efektywne wykorzystać posiadane zasoby. Podczas tej edycji spotkania uczestnicy zapoznają się z różnymi metodami gromadzenia danych, wykorzystania ich, targetowania oferty i zacieśniania więzi z klientem. W kilkunastu prezentacjach opartych na case studies zobaczą jak dotrzeć, nawiązać znajomość, skutecznie sprzedać i utrzymać kontakt z klientem.

Program konferencji „3rd Interactive Marketing Meeting” został podzielony na następujące bloki:
BLOK A | „Zbieranie danych” – Jak zbierać dane, jakie dane i po co? Jak nimi zarządzać?
BLOK B | „Sprzedaż” czyli jak dotrzeć z właściwą ofertą, do właściwej osoby, we właściwym czasie
BLOK C | „Lojalność” – Jak wykorzystywać dane do budowy relacji z klientami i skutecznie wykorzystywać je do celów marketingowych i sprzedażowych

Po konferencji o godz. 19.30 organizatorzy zapraszają uczestników i prelegentów do wymiany doświadczeń podczas imprezy w Porto Praga, ul. Stefana Okrzei 23.

Tagi: internet, budowa, warszawa, marketing, spotkanie, dane, konferencja, edycja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz