Notowania

Przejdź na
nowe
11.05.2009 18:10

50-miliardowa emisja reklamy Adkontekst

W związku z wyświetleniem 50-miliardowej reklamy na serwisach partnerskich (poza wyszukiwarką), sieć reklamowa Adkontekst podsumowuje swoją niemal czteroletnią działalność.

Podziel się
Dodaj komentarz

W związku z wyświetleniem 50-miliardowej reklamy na serwisach partnerskich (poza wyszukiwarką), sieć reklamowa Adkontekst podsumowuje swoją niemal czteroletnią działalność.

Od startu sieci w listopadzie 2005 roku, średnia miesięczna liczba odsłon reklam wzrosła prawie 8 razy, natomiast średnia miesięczna liczba kliknięć w reklamy - 25 razy. Wraz z liczbą odsłon reklam oraz kliknięć rósł też zasięg sieci, który obecnie zbliża się do 12 milionów realnych użytkowników, co stanowi ponad 73% polskich internautów (Megapanel, luty 2009).

Po niemal czterech latach istnienia do sieci Adkontekst należy 850 renomowanych portali i łącznie 70 tysięcy unikalnych domen. W ubiegłym roku do grupy partnerów tej sieci reklamowej dołączyły nowe, opiniotwórcze serwisy m.in. portale należące do Grupy Infor (Gazetaprawna.pl, Wieszjak.pl), Rzeczpospolita.pl, grupy O2.pl (Kafeteria.pl, Lansik.pl, Autokrata.pl, Sportfan.pl), serwisy należące do wydawnictwa Gruner+Jahr (Glamour.pl, National-geographic.pl, Focus.pl, Rodzice.pl).

W pierwszym kwartale 2009 liczba emisji reklam zwiększyła się o 1/3 w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, a liczba kliknięć wzrosła o 23%.

"Trudne czasy sprzyjają reklamie kontekstowej. Wysoka efektywność kampanii wpływa na wzrost budżetów reklamowych, co z kolei pozytywnie wpływa na przychody witryn współpracujących z siecią" - tłumaczy Artur Banach, Prezes NetSprint.pl.

Źródło: Adkontekst

Tagi: nowe, emisja, wzrost, sieci, reklamy, prezes, sieć, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz