Notowania

Przejdź na
branży
03.02.2010 13:30

55 milionów odbiorców internetowych spotów reklamowych

BrightRoll - największa na świecie sieć internetowej reklamy wideo, może pochwalić się już 55 mln unikalnych użytkowników w Stanach Zjednoczonych.

Podziel się
Dodaj komentarz

BrightRoll - największa na świecie sieć internetowej reklamy wideo, może pochwalić się już 55 mln unikalnych użytkowników w Stanach Zjednoczonych.

Dodatkowo firma oglosiła, iż zgromadziła oszczędności w wysokiści 10 mln dolarów. Dodatkowy kapitał zamierza przeznaczyć na finansowania związane z rozwojem technlogii.

Pomimo swojej silnej pozycji w branży i obsłudze największych światowych koncernów, nazwa firmy dla wielu może pozostawać obca. Powodem jest prosty fakt - narzędzie reklamowe pozostaje zawsze w cieniu marki, której służy. Jednak wśród największych klientów firmy znaleźć możemy Toyotę, Sony, Shell, Audi, ABC, Microsoft, HP, czy Walmart. Osiągając tak dobry wynik wśród, firma zdołała przegonić lidera w prezentacji streamowych seriali i programów TV - Hulu.

Źródło: brightroll.com

Tagi: branży, reklama, toyota, microsoft, audi, oszczędności, sieć, spot, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz