Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

7,27 mld zł na reklamę. Internet rośnie szybciej, niż TV

0
Podziel się:

Internet nadal jest najszybciej rozwijającym się medium reklamowym. Ale telewizji w najbliższym czasie nie dogoni. W tym roku padnie kolejny rekord polskiego rynku reklamowego, a najwięcej pieniędzy reklamodawcy wydadzą podczas Euro 2012.

7,27 mld zł na reklamę. Internet rośnie szybciej, niż TV
bETwDaWJ

Łączne wydatki na reklamę w Polsce wzrosną o około 1,9 procenta w stosunku do poprzedniego roku. Tym samym szacowana wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku 7,27 miliardów złotych - analizuje ZenithOptimedia. - Wcześniejsze, bardziej optymistyczne estymacje dotyczące rynku reklamy (w grudniu 2011 prognozowaliśmy wzrost o 3,8 procent) zostały zredukowane, między innymi z powodu problemów finansowych na rynkach europejskich - mówi Anna... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bETwDaXm
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)