Notowania

polsce
01.12.2011 14:19

942 mln złotych na reklamę online. Później będzie słabiej

Wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. To o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku.

Podziel się
Dodaj komentarz

Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w pierwszej połowie 2011 roku wyniosła 942 milionów złotych, co - w porównaniu do 741 milionów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2010 roku - oznacza wzrost o 201 milionów złotych. Według raportu IAB AdEx 2011H1 potwierdza się tendencja wzrostowa wartości rynku reklamy internetowej. Jej dynamika utrzymuje się na poziomie, który osiągnął maksymalny wzrost zaobserwowany w zeszłym roku, choć IAB... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: polsce, wzrost, mln, reklama, wartość, rynku, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz