Notowania

internet
05.06.2009 15:10

ACR dla Grupy Aviva

1 czerwca, razem z telewizją, prasą i outdoorem, ruszyła w internecie kampania rebrandingową grupy Aviva (dotychczas Commercial Union). Kampanię przygotował dom mediowy ACR.

Podziel się
Dodaj komentarz

1 czerwca, razem z telewizją, prasą i outdoorem, ruszyła w internecie kampania rebrandingową grupy Aviva (dotychczas Commercial Union). Kampanię przygotował dom mediowy ACR.

Obejmuje ona najważniejsze serwisy m.in. Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, a także portale społecznościowe. - Kampania w Internecie stanowi dla nas bardzo ważny element komunikacji marketingowej, ponieważ jednocześnie promujemy nasz nowy serwis www.aviva.pl. Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym ACR, ponieważ przedstawił nam strategię najbliższą temu, co chcemy osiągnąć w tym projekcie - mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes ds. marketingu Grupy Aviva.

Kampania ma na celu kilkukrotne dotarcie do wszystkich internautów w Polsce w ciągu pierwszego miesiąca kampanii. Działania rebrandingowe marki Aviva będą trwać jeszcze kilka miesięcy, już w nowych odsłonach.

Dom mediowy ACR pracuje dla Grupy Aviva od 2007 r. W wyniku przetargu organizowanego przez Grupę Aviva, ACR i tym razem wygrał budżet na kampanię online.

Tagi: internet, polska, budżet, dom, serwis, telewizja, marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz