Notowania

spółki
11.02.2009 12:10

Ad-Vice partnerem strategicznym Revenue Science w Polsce

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice rozpoczęła współpracę z amerykańską firmą Revenue Science, oferującą unikalne usługi targetowania behawioralnego reklamy w Internecie. Warszawska spółka będzie...

Podziel się
Dodaj komentarz

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice rozpoczęła współpracę z amerykańską firmą Revenue Science, oferującą unikalne usługi targetowania behawioralnego reklamy w Internecie. Warszawska spółka będzie wyłącznym dostawcą tej technologii w Polsce. Na rodzimym rynku reklamy on-line szykuje się prawdziwa rewolucja.

Działająca na rynku od 2000 roku Revenue Science jest jednym z pionierów w tworzeniu narzędzi wykorzystujących zalety reklamy behawioralnej. Wśród jej klientów są m.in.: Bauer, News International, Bloomberg, Wall Street Journal, Reuters, FinancialTimes.com. Stosowane przez nią narzędzia pozwalają w sposób skuteczny, a jednocześnie elastyczny, kierować przekaz reklamowy na serwisach internetowych. Innowacyjna technologia umożliwia zbieranie i analizę danych o zainteresowaniach i zachowaniach użytkowników serwisów, np. odwiedzanych stronach, czytanych artykułach, czy wynikach prowadzonych przez nich wyszukiwań. Warto podkreślić, że system nie identyfikuje danych personalnych internautów, a jedynie rejestruje sposób poruszania się przez nich po sieci. Dzięki pozyskanym informacjom przekaz reklamowy można kierować we właściwy sposób do potencjalnie zainteresowanych osób i w odpowiednim czasie, unikając tym samym strat z tytułu emisji reklam, które trafiają do niewłaściwego odbiorcy.

Dzięki współpracy z amerykańskim partnerem skuteczność działań reklamowych klientów Ad-Vice może wzrosnąć nawet o 40 proc. w porównaniu z reklamą tematycznie powiązaną z treścią serwisu. Biorąc pod uwagę przewidywania analityków dotyczące ograniczeń budżetów reklamowych w 2009 roku, należy spodziewać się poszukiwania oszczędności i optymalizacji wydatków w reklamie on-line. W tej sytuacji wejście na polski rynek Revenue Science może okazać się idealną ofertą dla polskich reklamodawców oczekujących większej efektywności swoich kampanii.

Umowa podpisana z Revenue Science umożliwia spółce Ad-Vice kooperację z innymi polskimi wydawcami. Współpraca będzie polegała na udostępnieniu technologii i wspólnym budowaniu profili użytkowników oraz ich późniejszej sprzedaży.

Jak przyznał Prezes Zarządu spółki Ad-Vice, Bartosz Wieczorek, współpraca z Revenue Science pozwoli korzystać marketerom w Polsce ze sprawdzonego i efektywnego rozwiązania.

"Choć podobna technologia dostępna jest już na rodzimym rynku reklamy, to jednak usługi przez nas proponowane będą miały charakter unikatowy i w takiej formie do tej pory w Polsce nie były stosowane" - stwierdził. "Mam nadzieję - podkreślił Bartosz Wieczorek - że nasi klienci przekonają się do skuteczności targetowania behawioralnego reklamy w Internecie i będą ją często wykorzystywać".

Prezes Ad-Vice dodał również, że nowa usługa oferowana z Revenue Science może przyciągnąć także tych reklamodawców, którzy dotąd na tę formę patrzyli raczej niechętnie.

"Targetowanie behawioralne reklamy w Internecie będzie jednym z naszych flagowych produktów" - stwierdził Prezes Zarządu.

"Nasze rozwiązania z powodzeniem funkcjonują na wielu rynkach świata, w tym Europy. W połowie 2003 roku, jako pierwsza firma w USA, wprowadziliśmy zaawansowane targetowanie behawioralne skierowane do wydawców, a w pierwszym kwartale 2004 roku usługę przedstawiliśmy w Europie. Teraz przyszła kolej na Polskę" - powiedział Jeremy Mason, Managing Director, European Operations Revenue Science. Jak dodał, rynek polskiego Internetu jest już dojrzały, ma duży potencjał rozwoju. "Dlatego uważamy, że reklamodawcy i wydawcy powinni się teraz zmierzyć z tematem targetowania behawioralnego z prawdziwego zdarzenia.

W marcu planujemy wspólnie z Ad-Vice konferencję prasową w Warszawie, na której przestawimy szczegóły oferty na rynek polski" - zapowiedział Jeremy Mason.

Źródło: informacja prasowa

Tagi: spółki, rynek, umowa, system, polsce, sieć, prezes, oszczędności, reklamy, spółka, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz