Notowania

Przejdź na
internet
11.05.2009 12:10

Agencja G7 i mobijoy! dla Chipita

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days. Na potrzeby kampanii została stworzona przez agencje G7 postać Maxa Przyjemnego oraz nowa strona internetowa której autorem jest agencja...

Podziel się
Dodaj komentarz

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days. Na potrzeby kampanii została stworzona przez agencje G7 postać Maxa Przyjemnego oraz nowa strona internetowa, której autorem jest agencja mobijoy!

Kampania obejmuje TV, kino, internet oraz materiały w metrze warszawskim.
Na potrzeby niestandardowej komunikacji w kinie i internecie została stworzona przez Agencje G7 postać Maxa Przyjemnego. Jak informują twórcy: "Max Przyjemny to nowy superbohater, który jest energiczny, przyjemny a przy tym intrygujący i tajemniczy. Idealny towarzysz zabawy i przygód."

Szeroko rozbudowana kampania internetowa zaplanowana przez Media Direction OMD i agencje mobijoy! obejmuje portale społecznościowe (fotka.pl, nasz klasa.pl, poszkole.pl). Na portalu fotka.pl Max ma swój profil i zaprasza użytkowników do atrakcyjnych konkursów i rozwiązywania zagadek.

Kampania internetowa to ponadto bannery oraz trailery filmowe z Maxem Przyjemnym w roli głównej. W kinach kampania obejmuje spoty na ekranach kinowych, plazmach, infotixach oraz plakaty filmowe.

Nowy 7 Days Max to również nowa strona internetowa www.7days.pl, której autorem jest agencja mobijoy!.

Strona główna serwisu - 7days.pl

Strona główna serwisu - 7days.pl

Tagi: internet, media, nowa, materiały, kampania, strona, agencja, kino, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz