Notowania

Przejdź na
branży
11.09.2009 10:50

Agnieszka Juszkis dyrektorem strategii w TEQUILA\Polska

Agnieszka Juszkis awansowała na stanowisko strategic planning director w strukturze agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA Polska. W ramach nowych obowiązków będzie ona kierować działem strategii agencji.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agnieszka Juszkis awansowała na stanowisko strategic planning director w strukturze agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA Polska. W ramach nowych obowiązków będzie ona kierować działem strategii agencji.

Agnieszka Juszkis ma 8 letnie doświadczenie w branży reklamowej. Do zespołu TEQUILAPolska dołączyła w roku 2005. Przed awansem na dyrektora działu strategii, pełniła funkcję senior strategic planning manager’a i zajmowała się takimi klientami jak m.in. NIVEA, Kompania Piwowarska, Unilever PGE Polska Grupa Energetyczna SA, Maspex Wadowice, czy Wrigley Poland. Brała udział w wielu projektach nagrodzonych w konkursach branżowych, m.in. “Dwa Żubry i spokój” nagrodzone w 2007 statuetką Golden Arrow oraz Polifreshya, która zdobyła Kreaturę i Golden Arrow w 2008.

Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencji reklamowej Victoria Promotion, gdzie jako strategy and marketing analysis manager realizowała projekty m.in. dla Warty, Banku BPH i Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, a także po stronie klienta – prowadziła dział marketingu firmy Rattan Prestige.

Agnieszka Juszkis jest absolwentką Wydziału Socjologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie interesuje się sportami wodnymi, kolarstwem górskim oraz literaturą science -fiction.

Źródło: TEQUILAPolska

Tagi: branży, bank, polski, sport, warszawa, strona, marketing, bph, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz