Notowania

internet
08.10.2009 09:58

Akuna Polska wybrała OS3 multimedia

Agencja OS3 multimedia wygrała przetarg zorganizowany przez lokalne biuro światowego producenta produktów oraz usług z branży wellness. Kilkuletni kontrakt podpisano we wrześniu 2009 roku.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja OS3 multimedia wygrała przetarg zorganizowany przez lokalne biuro światowego producenta produktów oraz usług z branży wellness. Kilkuletni kontrakt podpisano we wrześniu 2009 roku.

- Ogłaszając przetarg szukaliśmy przede wszystkim partnera, który zapewni nam świadomą i skuteczną obecność naszych produktów w internecie. Główny nacisk podczas oceny kładliśmy na potencjalną skuteczność zaproponowanych strategii. Nasze oczekiwania spełnili specjaliści z OS3. Doceniliśmy strategiczne podejście i umiejętność łączenia narzędzi marketingowych z obszaru online
i offline - powiedział Marcin Maciąg, country manager Akuna Polska.

Do zadań agencji należy doradztwo dotyczące strategii obecności firmy w internecie, jej aktualizacja oraz kompleksowa realizacja.

- Pracując nad strategią chcieliśmy by utrwalała wizerunek firmy Akuna oraz wyznaczała jasne i spójne działania promujące markę. Cieszę się, że udało nam się zaproponować rozwiązania, które skutecznie będą realizowały postawione przed naszą agencją cele – powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

Wkrótce zostanie zaprojektowany i zbudowany internetowy serwis produktowy polskiego oddziału firmy. Będzie w nim zaimplementowany sklep internetowy oraz serwis transakcyjny. Ponadto już wkrótce działania zostaną rozszerzone o budowę społeczności skupionych wokół marki. OS3 ma przygotować platformę umożliwiającą kontakt między klientami, dystrybutorami oraz osobami zainteresowanymi zdrowym stylem życia.

Źródło: OS3 multimedia

Tagi: internet, branży, serwis, budowa, polski, agencja, marka, styl, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz