Notowania

serwis
26.10.2010 13:09

Allegro najsilniejszą marką, social media w tyle

Zaraz potem w rankingu widnieje Gadu Gadu i Google - wynika z badań BrandAsset Valuator. Co ciekawe, w czołówce zabrakło największych polskich serwisów społecznościowych i informacyjnych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Zaraz potem w rankingu widnieje Gadu Gadu i Google - wynika z badań BrandAsset Valuator. Co ciekawe, w czołówce zabrakło największych polskich serwisów społecznościowych i informacyjnych.

W tegorocznym badaniu BrandAsset Valuator przebadano 1294 marki z 95 kategorii. Wśród marek intenetowych pierwszą piątkę zdominowały brandy Google: wyszukiwarka, Gmail oraz YouTube. Na pierwszym miejscu uplasowało się Allegro. Druga pozycja należy do komunikatora Gadu Gadu. Allegro.pl trafiło również do zestawienia Top50 najpopularniejszych marek w Polsce, gdzie zajmuje 45. pozycję.

Dopiero na 9. miejscu pojawia się Onet.pl - to najwyższa pozycja wśród portali informacyjnych. Co ciekawe serwisy społecznościowe wcale nie mają silnych pozycji. Na 13. Pozycji znajduje się Nasza-Klasa. Serwis znajduje się wyżej, niż Facebook. Światowy gigant zajął dopiero 18. miejsce. Dość nisko w rankingu internetowych marek znajdują się Grono.net (32. miejsce) i Ceneo.pl (36. pozycja).

Tagi: serwis, media, polsce, marki, google, marka, facebook, youtube, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz