Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
akcja
15.11.2011 15:31

Allegro sprzedaje już prezenty. Odradza stacjonarne sklepy

Serwis aukcyjny znów przekonuje, że przedświąteczne zakupy w sieci są prostsze i wygodniejsze, niż kupowanie w tradycyjny sposób. W kampanii zostały wykorzystane między innymi pachnące citylighty.

Podziel się
Dodaj komentarz

Kampania ruszyła 10 listopada, potrwa do 20 grudnia. Głównym kanałem komunikacji jest telewizja, wsparta działaniami w internecie. W stacjach tv pojawią się spoty, pokazujące różnicę między kupowaniem online i offline. To kolejna kampania Allegro, która opiera się na podobnym motywie. Poprzednie dwie kampanie - z maja i września 2010 roku - opierały się na haśle "Lepiej Kup Teraz!". Nowa, przedświąteczna akcja serwisu promowana jest sloganem po prostu... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: akcja, telewizja, kampania, serwis, sieci, września, zakupy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz