Notowania

sieci
28.08.2009 14:48

AmRest wybrał FireFly Creation

Ogłoszony w pierwszym kwartale tego roku przetarg na agencję zintegrowanej komunikacji marketingowej został rozstrzygnięty. Kreację strategii marketingowych oraz ich realizację dla 4 marek z portfolio AmRest - KFC, Burger King, Starbucks, FreshPoint - powierzono FireFly Creation.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Ogłoszony w pierwszym kwartale tego roku przetarg na agencję zintegrowanej komunikacji marketingowej został rozstrzygnięty. Kreację strategii marketingowych oraz ich realizację dla 4 marek z portfolio AmRest – KFC, Burger King, Starbucks, FreshPoint – powierzono FireFly Creation. Kontrakt dotyczy wszystkich kanałów dotarcia poza telewizją. *

- Szukaliśmy agencji, której ekspercka wiedza z zakresu nowoczesnych technologii w połączeniu z umiejętnością tworzenia skutecznych materiałów POSM odpowiadałaby renomie naszych marek i potrzebom działu marketingu. Przetarg trwał dość długo, ze względu na nasze wymagania wynikające ze specyfiki sieci restauracji, którymi zarządzamy w większości krajów Europy Środkowo – Wschodniej. Chcieliśmy mieć pewność, że wybieramy partnera, który potrafi sprostać naszym oczekiwaniom. Z powyższych względów zdecydowaliśmy się wybrać FireFly Creation - stwierdza Tomek Piotrowski, dyrektor marketingu Quick Service Restaurants w AmRest.

W przetargu brało udział 11 agencji. Do kolejnego etapu przeszło 6 podmiotów, a finałowa rozgrywka rozstrzygnęła się pomiędzy FireFly Creation i GPD. Kontrakt dotyczy wszystkich krajów, w których operują poszczególne marki prowadzone przez AmRest.

Tagi: sieci, telewizja, marketing, technologia, agencja, przetarg, dyrektor, rok, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz