Notowania

szef
08.02.2011 17:03

AOL : 84 dolary za jeden artykuł

Tim Armstrong, szef AOL po przejęciu Huffington Post wyznacza nową strategię i podaje wytyczne: serwis ma stać się czołowym dostawcą informacji w sieci.

Podziel się
Dodaj komentarz
(fot. sxc.hu/hisks/CC)

Tim Armstrong, szef AOL po przejęciu Huffington Post wyznacza nową strategię i podaje wytyczne: serwis ma stać się czołowym dostawcą informacji w sieci.

Liczba tekstów dziennikarskich z 33,7 tysięcy ma podskoczyć do 55 tysięcy, zaś udział informacji multimedialnych powinna wzrosnąć z 4 do 70 procent - pisze serwis Wyborcza.biz. Do 84 dolarów obcięte zostaną wydatki przypadające na jeden artykuł. Obecnie ich koszt wynosi 99 dolarów. Nowe parametry określają także klikalność, która powinna być od obecnej siedmiokrotnie wyższa.

Dokument "AOL Way", w którym podano wytyczne zmian, zawiera także nowy przepis na sukces. Pomysł jest taki: najpierw należy określić czego oczekują internauci, później - dać im to, czego chcą. Po wstępnej analizie, treści zostały podzielone na trzy kategorie: ponadczasowe, gorące i sezonowe.

Drugim krokiem ma być zmiana sposobu doboru tematów. Decydujące będzie nie tylko doświadczenie dziennikarzy, ale także to, co przyciągnie czytelników, zwiększy ruch na stronie i w konsekwencji podniesie zyski. Oprócz dziennikarzy w redakcji pojawią się więc także specjaliści od SEO.

Nowa strategia wiąże się z przejęciem Huffington Post. Transakcja opiewa około 300 milionów dolarów. Serwis odwiedza miesięcznie 25 milionów unikanych użytkowników. Ponadto portale tematyczne AOL zyskają nowego szefa. Arianna Huffington, założycielka internetowej gazety, będzie nową naczelną m.in. TechCrunch, Engadget czy MapQuest.

Tagi: szef, serwis, ruch, wydatki, strategia, zyski, internauci, gazety, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz