Notowania

serwis
04.02.2009 18:10

AOL próbuje ratować Bebo

W zeszłym roku AOL Time Warner przejął serwis społecznościowy Bebo za niebagatelną sumę 850 mln USD. Jeszcze w tym miesiącu serwis ma przejść metamorfozę.

Podziel się
Dodaj komentarz

W zeszłym roku AOL Time Warner przejął serwis społecznościowy Bebo za niebagatelną sumę 850 mln USD. Jeszcze w tym miesiącu serwis ma przejść metamorfozę.

Według nowej koncepcji - Bebo ma być serwisem społecznościowym z dużym naciskiem położonym na lifestreaming. Część funkcji, np. "Social Inbox" oraz "Lifestream" została prowadzona już połowie grudnia ubiegłego roku. W styczniu umożliwiono integrację kont z serwisów instant messaging - AIM oraz ICQ - z kontem w społecznościówce.

Według comScore, w grudniu Bebo odnotowało 22,6 mld unikalnych wizyt w skali światowej i 4,6 mln unikalnych wizyt z terytorium Stanów Zjednoczonych.

Wraz z nową wersją uruchomione zostaną również nowe - "Facebookowe" funkcjonalności. Na aplikacje dedykowane dla samej platformy jeszcze chyba za wcześnie.

Oprócz ficzerów adresowanych bezpośrednio do użytkowników serwisu, Bebo zapowiada też rozszerzenie funkcjonalności swojego oprogramowania wyświetlającego reklamy.

Serwis Bebo pojawił się w kilku zestawieniach "największych rozczarowań ubiegłego roku". Być może reforma wyjdzie mu zatem na zdrowie. Warto przy okazji pamiętać, że w niektórych krajach (np. Wielka Brytania) lokalna wersja Bebo odnotowuje większą ilość użytkowników niż Facebook.

Ekskluzywne screeny nowej odsłony serwisu dostępne są na blogu Sillicon Alley Insider.

Źródło: Sillicon Alley Insider

Tagi: serwis, nowe, reklamy, aol, aplikacje, funkcjonalności, time, nowej, aim, grudniu, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz