Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

AOL próbuje ratować Bebo

0
Podziel się

W zeszłym roku AOL Time Warner przejął serwis społecznościowy Bebo za niebagatelną sumę 850 mln USD. Jeszcze w tym miesiącu serwis ma przejść metamorfozę.

AOL próbuje ratować Bebo
bEigUFed

W zeszłym roku AOL Time Warner przejął serwis społecznościowy Bebo za niebagatelną sumę 850 mln USD. Jeszcze w tym miesiącu serwis ma przejść metamorfozę.

Według nowej koncepcji - Bebo ma być serwisem społecznościowym z dużym naciskiem położonym na lifestreaming. Część funkcji, np. "Social Inbox" oraz "Lifestream" została prowadzona już połowie grudnia ubiegłego roku. W styczniu umożliwiono integrację kont z serwisów instant messaging - AIM oraz ICQ - z kontem w społecznościówce.

Według comScore, w grudniu Bebo odnotowało 22,6 mld unikalnych wizyt w skali światowej i 4,6 mln unikalnych wizyt z terytorium Stanów Zjednoczonych.

bEigUFef

Wraz z nową wersją uruchomione zostaną również nowe - "Facebookowe" funkcjonalności. Na aplikacje dedykowane dla samej platformy jeszcze chyba za wcześnie.

Oprócz ficzerów adresowanych bezpośrednio do użytkowników serwisu, Bebo zapowiada też rozszerzenie funkcjonalności swojego oprogramowania wyświetlającego reklamy.

Serwis Bebo pojawił się w kilku zestawieniach "największych rozczarowań ubiegłego roku". Być może reforma wyjdzie mu zatem na zdrowie. Warto przy okazji pamiętać, że w niektórych krajach (np. Wielka Brytania) lokalna wersja Bebo odnotowuje większą ilość użytkowników niż Facebook.

Ekskluzywne screeny nowej odsłony serwisu dostępne są na blogu Sillicon Alley Insider.

bEigUFel

Źródło: Sillicon Alley Insider

bEigUFeG
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)