Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
praca
03.08.2009 09:04

Arkadiusz Legoń z TEQUILA\POLSKA do GoldenSubmarine

Do zespołu GoldenSubmarine dołączył Arkadiusz Legoń, który objął stanowisko dyrektora ds. strategii. Legoń przez ostatnie 3 lata pracował w agencji TEQUILA\POLSKA jako senior strategic planning manager.

Podziel się
Dodaj komentarz

Do zespołu GoldenSubmarine dołączył Arkadiusz Legoń, który objął stanowisko dyrektora ds. strategii. Legoń przez ostatnie 3 lata pracował w agencji TEQUILAPOLSKA jako senior strategic planning manager.

Arkadiusz Legoń swoją karierę zawodową rozpoczynał ponad dziewięć lat temu od pracy na stanowisku copywritera oraz senior copywritera w agencji BTL Group. Kolejne doświadczenia zawodowe zdobywał w agencji Creative Force, gdzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego agencji.

Nowy dyrektor w GoldenSubmarine jest współautorem wielu nagradzanych prac w konkursach branżowych, takich jak Boomerang, Złota Strzała czy też Golden Arrow. W tym roku kampania internetowa dla marki Magnum, której był współautorem, zdobyła Grand Prix w konkursie Golden Arrow.

- Sukcesywnie rozbudowujemy dział strategii GoldenSubmarine. Zatrudnienie Arka, stratega z tak dużym doświadczeniem, wyniesionym z sieciowych agencji reklamowych, będzie sporym wzmocnieniem - mówi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji GoldenSubmarine.

Tagi: praca, kampania, konkurs, zatrudnienie, agencja, dyrektor, manager, rok, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz