Notowania

Przejdź na
serwis
16.02.2010 10:30

ArtGroup realizuje kampanię walentynkową

ArtGroup - agencja marketingu zintegrowanego, przeprowadziła kampanię Walentynkową ,,Miłość czy Pożądanie". Strategia opierała się na komunikacji z klientem, poprzez media społecznościowe oraz walentynkową stronę internetową.

Podziel się
Dodaj komentarz

ArtGroup - agencja marketingu zintegrowanego, przeprowadziła kampanię Walentynkową ,,Miłość czy Pożądanie". Strategia opierała się na komunikacji z klientem, poprzez media społecznościowe oraz walentynkową stronę internetową.

Akcja przeprowadzona została w ramach nowo zawiązanej współpracy agencji z spółką CeWe Color, należącą do europejskiego koncernu CeWe Color AG&Co.

Kampania w mediach społecznościowych polegała na umieszczaniu kreacji m.in. w serwisie Nasza-Klasa.pl. Na dedykowanej kampanii stronie poza usługami związanymi z walentynkową zabawą, można było również dokonać zakupu promocyjnego produktu. Jak donosi CeWe Color, przy planowaniu kampanii, najistotniejsze okazało się precyzyjne dobranie produktów, adekwatnych do grup docelowych, oraz rozplanowanie działań w kilku różnych kanałach marketingowych.

Źródło: ArtGroup

Tagi: serwis, media, strona, kampania, marketing, agencja, grupa, strategia, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz