Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
sieci
01.06.2009 15:10

Augmented reality w paczce czipsów

W Brazylii producent snacków Doritos nadaje nowego wymiaru technologii AR.

Podziel się
Dodaj komentarz

W Brazylii producent snacków Doritos nadaje nowego wymiaru technologii AR.

W ostatnich miesiącach w sieci pojawiło się wiele przykładów mniej lub bardziej udanych kampanii, wykorzystujących augmented reality. O jednym z ciekawszych zastosowań pisaliśmy m.in. przy okazji realizacji projektu Smart Grid przez North Kingdom.

Zdecydowana większość tego typu projektów traktuje jednak efekt hologramu jako efektowny dodatek, który kończy udział internauty w zabawie. Inaczej do sprawy podeszli twórcy brazylijskiej kampanii Doritos Sweet Chili.

Na każdej paczce snacków Doritos konsumenci znajdą specjalny symbol graficzny, który można aktywować na stronie internetowej. W ten sposób aktywujemy własnego wirtualnego "Doritos Lover". To jednak nie koniec.

Dzięki specjalnej aplikacji użytkownik może przenieść swojego pupila do serwisu Orkut - najpopularniejszego brazylijskiego serwisu społecznościowego. Dalej wszystko toczy się już na zasadzie opiekowania się i chwalenia swoim podopiecznym, włącznie z możliwością stworzenia jego aktu urodzenia.

Agencja Cubocc pokazała więc ciekawy sposób na wplecenie AR w sam środek kampanii, która angażuje użytkowników na dłużej. Interakcja z marką trwa więc nie tylko przez kilka minut w momencie fascynacji efektownym zabiegiem wizualnym, ale przenosi się do profilu internauty w serwisie społecznościowym.

Źródło: Adverblog

Tagi: sieci, agencja, konsumenci, użytkowników, koniec, udział, można, użytkownik, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz