Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Autentycznie i interaktywnie: wspólna oferta Autentiki i 8fish

0
Podziel się

Agencja Autentika oraz firma 8fish zapowiedziały wspólną strategię marketingowo-sprzedażową na kolejne trzy kwartały bieżącego roku.

bEifEesB

Agencja Autentika oraz firma 8fish zapowiedziały wspólną strategię marketingowo-sprzedażową na kolejne trzy kwartały bieżącego roku.

Widgety funkcjonują znacznie wydajniej, jeśli jednocześnie z ich emisją zaplanowane są odpowiednie działania na stronie, z której pochodzą dane wykorzystywane w miniaplikacji - mówi Bartosz Kwaśniewski, pełniący teraz funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży jednocześnie w Autentice i 8fish. - Do tej pory działania we wspomnianych zakresach nie były wystarczająco sprzężone. Przy zleceniach realizowanych poprzez kilka centrów dowodzenia, trudniej planować wspólne przedsięwzięcia, zarządzać i realizować projekty. Pracując razem z Autentiką jesteśmy w stanie wziąć pełną odpowiedzialność za ostateczne wyniki całej kampanii.

bEifEesD

Połączone siły pozwalają firmom wejść w nowe obszary działań, m. in. aplikacje dedykowane na Facebook. Pierwszy testowy produkt powstaje dla wewnętrznego projektu Autentiki - serwisu karaoke online: Jak Elvis. Będzie wizytówką nowej oferty Autentiki i 8fish.

Projekty kampanii na Facebook to "pół drogi" między widgetem, a stroną WWW. To dodatkowy argument, aby promocją i sprzedażą zajęła się jedna osoba, która zna zarówno możliwości klasycznych jak i opartych o wykorzystanie widgetów kampanii - mówi Michał Samojlik, Autentika. Promocja na Facebook to nowość i ogromny potencjał. Pamiętajmy, że aktualnie mamy już 700 tys. Polaków na tej międzynarodowej platformie. Zaczynamy ją wykorzystywać, aby - zgodnie z naszym celem - klientom proponować coraz to nowe, niestandardowe rozwiązania interaktywne.

Źródło: Informacja prasowa

bEifEete
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)