Notowania

Przejdź na
media
07.07.2009 12:11

Banery nie robią wrażenia

Najnowsze badania pokazują, że połowa internautów ignoruje reklamy banerowe.

Podziel się
Dodaj komentarz

Najnowsze badania pokazują, że połowa internautów ignoruje reklamy banerowe.

Harris Interactive przeprowadziło badanie, z którego wynika, że aż 46% amerykańskich internautów przyznaje się do ignorowania banerów, natomiast 17% nie zwraca uwagi na reklamy w wynikach wyszukiwania.

Zaledwie jedna na sto osób uważa reklamę w formie banera za pomocną w podejmowaniu decyzji zakupowych. Tymczasem do sugerowania się płatnymi wynikami wyszukiwania przyznaje sie 15% respondentów.

To mniej niż w przypadku mediów tradycyjnych, którymi sugeruje się 37% telewidzów i 17% czytelników gazet. Firmy chcą powtórzyć ten sukces w sieci, stąd prawie 9 na 10 z nich zwiększyło wydatki na reklamy video online.

Źródło: Brand Republic / Harris Interactive

Tagi: media, reklama, sieci, video, online, gazeta, badanie, sukces, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz