Notowania

wszystkie
16.11.2011 06:13

Banner nie taki straszny? Z wideo i uciekającą reklamą się udało

Uciekające krzyżyki, czy nagły, głośny dźwięk w reklamie internetowej to już przeszłość. Od stycznia nowy standard IAB ma ustalić również zasady zamieszczania bannerów online: mają mieć określoną wagę i wielkość.

Podziel się
Dodaj komentarz

Od 1 stycznia 2012 roku, reklamy display w sieci powinny podlegać wytycznym ustalonym przez IAB Polska. To oznacza, że wydawcy internetowi powinni określić na przykład, o jakiej wadze wyemitują banner na stronie, czy o wielkości kreacji. Wszystkie wytyczne wskazuje specjalny dokument. Standardy reklamy display ustala grupa robocza IAB - Brand Advertising Online. Jednak nie każdy wydawca musi stosować się do zaleceń organizacji. - Przestrzeganie standardów IAB nie jest... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: wszystkie, grupa, sieci, reklama, dokument, zasady, wideo, reklamy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz