Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Bartłomiej Żukowski dyrektorem kreatywnym Adv.pl

0
Podziel się

Bartłomiej Żukowski został dyrektorem kreatywnym agencji interaktywnej Adv.pl. Do zespołu agencji dołączyła, również Beata Turlejska-Zduńczyk, obejmując stanowisko sales & service department...

bErxFvtx

Bartłomiej Żukowski został dyrektorem kreatywnym agencji interaktywnej Adv.pl. Do zespołu agencji dołączyła, również Beata Turlejska-Zduńczyk, obejmując stanowisko sales & service department directora.

Bartłomiej Żukowski dotychczas był m.in. dyrektorem kreatywnym agencji Friends4Brands (obsługiwał m.in. Unilevera, Winiary i TP SA), copywriterem w agencji Max Arpp (Hipp, Kujawski, Vizir) i senior copywriterem w QST Marketing Group (Procter & Gamble, Gerber, Kamis).

Turlejska-Zduńczyk wcześniej pracowała m.in. jako account director w agencji Dem'a Promotion Polska, jednej z największych agencji BTL, gdzie zarządzała budżetami takich klientów jak Unilever czy Mars Polska.

bErxFvtz

Jak informuje Media & Marketing Polska - w ramach rozwijania kompetencji BTL/ATL Adv.pl planuje, również przejęcie butiku kreatywnego lub agencji reklamowej, ewentualnie stworzenie całkowicie nowego biznesu komunikacji zintegrowanej.

Źródło: Adv.pl, M&MP

bErxFvua
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)