Notowania

polska
25.02.2009 16:10

Bartłomiej Żukowski dyrektorem kreatywnym Adv.pl

Bartłomiej Żukowski został dyrektorem kreatywnym agencji interaktywnej Adv.pl. Do zespołu agencji dołączyła, również Beata Turlejska-Zduńczyk, obejmując stanowisko sales & service department...

Podziel się
Dodaj komentarz
Bartłomiej Żukowski - dyrektor kreatywny Adv.pl

Bartłomiej Żukowski został dyrektorem kreatywnym agencji interaktywnej Adv.pl. Do zespołu agencji dołączyła, również Beata Turlejska-Zduńczyk, obejmując stanowisko sales & service department directora.

Bartłomiej Żukowski dotychczas był m.in. dyrektorem kreatywnym agencji Friends4Brands (obsługiwał m.in. Unilevera, Winiary i TP SA), copywriterem w agencji Max Arpp (Hipp, Kujawski, Vizir) i senior copywriterem w QST Marketing Group (Procter & Gamble, Gerber, Kamis).

Turlejska-Zduńczyk wcześniej pracowała m.in. jako account director w agencji Dem'a Promotion Polska, jednej z największych agencji BTL, gdzie zarządzała budżetami takich klientów jak Unilever czy Mars Polska.

Jak informuje Media & Marketing Polska - w ramach rozwijania kompetencji BTL/ATL Adv.pl planuje, również przejęcie butiku kreatywnego lub agencji reklamowej, ewentualnie stworzenie całkowicie nowego biznesu komunikacji zintegrowanej.

Źródło: Adv.pl, M&MP

Tagi: polska, media, marketing, stanowisko, agencji, mars, największych, advl, max, bartłomiej, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz