Notowania

dom
08.09.2010 13:13

Beautiful Story od Reserved w sieci i telewizji

Twarzami nowej kampanii, która potrwa do grudnia, zostali modele Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru i Tobias Sorensen.

Podziel się
Dodaj komentarz

Twarzami nowej kampanii, która potrwa do grudnia, zostali modele Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru i Tobias Sorensen.

Ruszła jesienno-zimowa kampania od Reserved. Nowy design strony jest dziełem agencji Huncwot, która współpracowała z firmą LPP również przy letniej odsłonie serwisu. Tym razem strona jest bardziej dynamiczna, a pośród zdjęć można znaleźć wypowiedzi modeli na zadane pytania. Pośród zdjęć można znaleźć również wideo z backstage'u sesji.

Całość działa sprawnie, podobnie jak w przypadku letniej oferty, choć wciąż brakuje wyszukiwarki i dostępu do katalogu offline. Kampanię w internecie przygotowała agencja Cube.

Spoty Reserved można zobaczyć w telewizji, reklamy zawisły również na billboardach i citylightach, plan mediów objął również prasę. Dodatkowo Reserved zostało jednym z głównych sponsorów programu TVN "Top Model-Zostań Modelką". Planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowych Maxus.

Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym kampanii została agencja reklamowa Koledzy oraz Dział Marketingu Reserved, produkcję zdjeciową przygotowała agencja fotograficzna AF Photo. Autorem zdjęć z kampanii jest Mateusz Stankiewicz.

Tagi: dom, strona, produkcja, sieci, kampania, agencja, tvn, reklamy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz