Notowania

polska
03.12.2009 15:42

Behavia wkracza do Czech

Rok od rozpoczęcia działalności polskiego oddziału sieci behavia, rusza jej biuro w Czechach. Nowy oddział behavii odnotowuje miesięczny zasięg na poziomie 3 mln czeskich internautów. Osobą kierującą siecią w Czechach jest Petr Dobroslavek, pracujący dotychczas w biurze reklamy serwisu CSFC.cz, wcześniej - związany z witryną czeskiej telewizji publicznej.

Podziel się
Dodaj komentarz

Rok od rozpoczęcia działalności polskiego oddziału sieci behavia, rusza jej biuro w Czechach. Nowy oddział behavii odnotowuje miesięczny zasięg na poziomie 3 mln czeskich internautów. Osobą kierującą siecią w Czechach jest Petr Dobroslavek, pracujący dotychczas w biurze reklamy serwisu CSFC.cz, wcześniej - związany z witryną czeskiej telewizji publicznej.

Sieć zrzesza 40 witryn, m.in. Ceskatelevize.cz, Ct24.cz, Epravo.cz, Kosmetika.cz, Gamepark.cz, czy działającą także w Polsce stronę Znamylekar.cz. Behavia jest pierwszym podmiotem oferującym w Czechach internetową reklamą behawioralną.

- Czeski rynek jest w pełni gotowy na zmianę w sposobie zakupu internetu - mówi Petr Dobroslavek. - Reklama behawioralna wiąże się z korzyściami zarówno dla reklamodawców, jak i samych internautów, którzy otrzymują banery dopasowane do ich profili. Dlatego jesteśmy pewni, iż podobnie, jak w Polsce, oferta behavii spotka się z dużym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem ze strony reklamodawców - dodaje.

Zarówno w polskiej, jak i czeskiej ofercie sieci znajduje się 17 profili, na które można targetować przekaz - m.in. Domowi styliści, Podróżnicy, Gadżeciarze czy Business woman.

Tagi: polska, internet, rynek, serwis, polski, reklama, sieci, strona, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz