Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Bielizna, ksiądz i hipermarket. Dlaczego korporacjom brakuje pazura?

0
Podziel się:

O viralach, kampaniach za tysiąc dolarów i pieprzu w dużych firmach opowiada Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny Pride&Glory Interactive, agencji roku według IAB Polska.

Bielizna, ksiądz i hipermarket. Dlaczego korporacjom brakuje pazura?

Interaktywnie.com: Jakiś czas temu sieć obiegł film viralowy Tesco z Natankiem Batmankiem. Milion wyświetleń w kilka dni. Trzeba przyznać, że jak na dużą sieć marketów to dość niecodzienna promocja. Długo namawialiście Tesco na tę realizację? Dawid Szczepaniak, Pride&Glory Interactive: Zacznijmy od tego, że pomysł na viral pojawił się dużo wcześniej, przy okazji przetargu na agencję interaktywną obsługującą Tesco. Przedstawiliśmy swoją ofertę, w tym... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)