Notowania

polska
04.02.2009 18:10

Biuro reklamy TVN: pierwszy produkt telewizyjno-internetowy

W najbliższych tygodniach biuro reklamy TVN wprowadzi do oferty pierwszy produkt łączący kampanię w telewizji i w internecie przy tych samych, równolegle emitowanych programach.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Jak informuje Media & Marketing Polska - w najbliższych tygodniach biuro reklamy TVN wprowadzi do oferty pierwszy produkt łączący kampanię w telewizji i w internecie przy tych samych, równolegle emitowanych programach. *

To będzie pierwszy produkt reklamowy na polskim rynku tak wyraźnie odwołujący się do konwergencji mediów. Klienci będą mogli nabyć pakiet emisji telewizyjnych i interaktywnych w wybranych podmiotach mediowych naszej grupy - zapowiada Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN.

Oznacza to, że klienci będą mogli wybrać pakiet reklam w kanałach TVN oraz równoległą emisję spotów w internecie - przede wszystkim w witrynach Onetu.

Nowy produkt reklamowy powstał we współpracy z działem badań i rozwoju Grupy TVN powołanym latem 2008 r. Zarządza nim Marcin Bogłowski.

Wierzymy, że nasz nowy produkt spotka się z żywym zainteresowaniem rynku i na stałe wejdzie do oferty. Przy okazji jego wprowadzenia chcemy zbadać skuteczność internetu w podnoszeniu efektywności kampanii reklamowych. Badanie to przeprowadzimy we współpracy z jednym z instytutów badawczych. Dostępne na rynku dane - fuzja telemetrii i pomiaru internetu - wydają nam się niewystarczające - mówi Tyborowicz.

Biuro reklamy TVN zapowiada, że nowa oferta będzie atrakcyjna kosztowo.

Źródło: M&MP

Tagi: polska, media, tvn, 2008, nowy, reklamy, produkt, klienci, rozwoju, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz