Notowania

media
14.06.2010 10:42

Blogerzy promują sztuczne łzy

Na trzech blogach ruszyła kampania produktów Hyabak. W konkursach można wygrać żelowe okulary oraz krople nawilżające.

Podziel się
Dodaj komentarz

Na trzech blogach ruszyła kampania produktów Hyabak. W konkursach można wygrać żelowe okulary oraz krople nawilżające.

Kampania ta ma za zadanie zaangażować społeczność. Konkursy odbywają się na trzech blogach – villka.blox.pl, tomasz.topa.pl i ubucentrum.pl.

Blogerzy coraz częściej stają się swojego rodzaju łącznikami. Promują daną markę, ale nie jest to bierny udział. Są organizatorami odpowiedzialnymi za zdarzenia na swoich blogach. Chętnie przystępują do tego typu akcji, między innymi dlatego, że jest to atrakcyjne dla czytelników, którzy mogą wziąć udział w konkursie i wygrać nagrody – mówi **Marta Mielczarek **z Brand New Media, zarządcy Blogvertising.

Hyabak to kolejna akcja konkursowa na blogach. Wcześniej blogerzy organizowali konkursy między innymi dla marek Dove, Nikon (w konkursie można było wygrać aparaty fotograficzne), Christina Aguilera by night.

Tagi: media, akcja, kampania, konkurs, marka, nagroda, blog, udział, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz