Notowania

internet
04.12.2009 12:00

Blogerzy testują nüvifony Garmin-Asus

Czterech niezależnych blogerów przez najbliższy miesiąc testować będzie dwa modele nüvifonów Garmin-Asus M20 i G60. Swoje wrażenia z użytkowania konkurencyjnego dla iPhone'a telefonu mają oni codziennie zamieszczać na swoich stronach oraz na Facebooku, Blipie i Twitterze. Telefeony blogerzy zabieraja ze sobą wszędzie tak, by mogły być przetestowane w różnych warunkach.

Podziel się
Dodaj komentarz

Czterech niezależnych blogerów przez najbliższy miesiąc testować będzie dwa modele nüvifonów Garmin-Asus M20 i G60. Swoje wrażenia z użytkowania konkurencyjnego dla iPhone'a telefonu mają oni codziennie zamieszczać na swoich stronach oraz na Facebooku, Blipie i Twitterze. Telefeony blogerzy zabieraja ze sobą wszędzie tak, by mogły być przetestowane w różnych warunkach.

Garmin-Asus wprowadza nową generację smartphonów opartych na technologii lokalizacji satelitarnej: Garmin–Asus nüvifone G60 oraz Garmin–Asus nüvifone M20. Zadaniem właścicieli blogów: wiecek.biz, blog.fotogenia.info, www.foto.pwsk.pl, cassia.pl ma być sprawdzenie, jak oba nüvifony sprawdzają się w trakcie ich codziennych zajęć.

- Mobilność kampanii opiera się głównie na tym, że nasi blogerzy testujący sprzęt najzwyczajniej w świecie się z nim nie rozstają. Używają go na wszelkie możliwe sposoby, czyli nie tylko dzwonią i wysyłają sms-y, ale też korzystają z Internetu (na przykład z Blipa, na którego tez wysyłają mms-y), robią zdjęcia, które także publikują na swoich blogach czy stronach na Facebooku - tłumaczy Marta Mielczarek z Brand New Media.

W kampanii bierze udział m.in. podróżnik. Autor bloga www.foto.pwsk.pl Jacek Krywult sprawdzić ma zatem również kolejną funkcję telefonu -nawigację (gdyż telefon ma GPS). Na jego stronie czytamy:

Na przetestowanie nüvifone G60 mam cały miesiąc. Będzie więc dość czasu, aby go trochę pokatować w trakcie wycieczek, w samochodzie, na rowerze, nartach śladowych, w górach i dolinach. Oj chyba jakaś rzeczka też mu się trafi do pokonania, ale wodospad, moi drodzy, to tym razem sobie odpuścimy.

Kampania zintegrowana jest z social media. Blogerzy zabierają telefon wszędzie, gdzie tylko się udają. Tę aktywność można śledzić na Blipie i Facebooku, na ich stronach oraz na założonej specjalnie na potrzeby kampanii Fan Page Garmin-Asus http://www.facebook.com/garminasus. Tam zamieszczane będą m.in. dodatkowe wiadomości o nüvifonach, zdjęcia, filmy, a także wpisy testujących blogerów:

Garmin-Asus Nuvifone M20 - pierwsze wrażenia: "przychodzi opakowany w eleganckie lakierowane pudełko. W zestawie obok telefonu mnóstwo kabelków. Do tego dwie ładowarki (normalna i samochodowa), słuchawki na miniUSB (z mikrofonem i pilotem)oraz uchwyt samochodowy. W końcu M20 to także nawigacja...

Zdaniem Mielczarek poprzez mobilność i dużą intensywność testów automatycznie kampania staje się bardziej wiarygodna. - Blogerzy, mówiąc kolokwialnie, nie cackają się ze sprzętem, tylko korzystają z niego tak, jak robić to będą wszyscy użytkownicy i tym samym są w stanie wyłapać wszystkie zalety i wady telefonu - komentuje.

Organizatorzy akcji podkreślają, że takie rozwiązanie jest bardzo perspektywiczne. - Spodziewamy się większej ilości równie intensywnych kampanii. Ta stanowi pewnego rodzaju przełom, gdyż tak intensywnych testów żadnego sprzętu do tej pory nie było. Garmin Asus jako pierwszy zdecydował się na tę aktywność - dodaje Mielczarek.

Kampania potrwa do 10 stycznia. Akcja powstała przy współpracy firmy Brand New Media z domem mediowym Mindshare.

Tagi: internet, media, dom, akcja, strona, drogi, kampania, telefon, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz