Notowania

pomoc
07.09.2010 14:17

Burger King zasponsoruje blogera. 100 tysięcy zł za kampanię

Na miesiąc wybrany bloger zostanie ambasadorem marki. Póki co jednak sieć restauracji nie ujawnia, kto dostanie gotówkę.

Podziel się
Dodaj komentarz

Na miesiąc wybrany bloger zostanie ambasadorem marki. Póki co jednak sieć restauracji nie ujawnia, kto dostanie gotówkę.

Wiadomo jedynie, że będzie to osoba pisząca o internecie, nowych mediach i marketingu.

Jakie bloger będzie miał zadania w ramach kampanii? Przede wszystkim będzie pełnił funkcję ambasadora marki. Z użytkownikami będzie komunikował się za pomocą social media, między innymi YouTube (kręcenie filmów wideo), Facebook oraz fanpage Burger King, a także blogosfera.

Po zakończeniu projektu Burger King przedstawi wszystkie kluczowe wskaźniki sukcesu oraz efekty wizerunkowe dla marki - czytamy w komunikacie.

Na fanpage'u użytkownicy będą mogli umieścić wskazówki dla blogera,  między innymi jaki film ma nakręcić. Na razie jednak nie mogę zdradzić, kto jest tym blogerem - mówi **Anna Robotycka**, PR manager Burger Kinga. - W ciągu najbliższych dni bloger sam się ujawni i potwierdzi internautom, że otrzymał pieniądze.

Partnerem technologicznym projektu jest Samsung. Za działania na Facebooku i You Tube odpowiada agencja faceADDICTED, a wsparcie PR projektu zapewnia agencja Solski Burson-Marsteller.

Tagi: pomoc, media, kampania, wskaźniki, marki, wszystkie, agencja, film, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz