Notowania

strona
22.12.2009 14:49

Burn wybrał FireFly Creation

FireFly Creation wygrało przetarg na stałą współpracę przy kluczowym projekcie marki Burn w 2010 r. Zaproponowany projekt pokonał trzy koncepcje zgłoszone przez inne agencje.

Podziel się
Dodaj komentarz

FireFly Creation wygrało przetarg na stałą współpracę przy kluczowym projekcie marki Burn w 2010 r. Zaproponowany projekt pokonał trzy koncepcje zgłoszone przez inne agencje.

Zgodnie ze zwycięską koncepcją, FireFly Creation będzie realizowało szereg działań komunikacyjnych i fieldowych, składających się na spójną i zintegrowaną kampanię marketingową jednej z marek Coca-Cola Company. Poszczególne elementy projektu będą wspierać realizację strategicznych celów marki Burn w nadchodzącym roku.

- Agencja FireFly wyróżniła się świetnym zrozumieniem grupy docelowej zdefiniowanej dla marki Burn. Zaowocowało to bardzo ciekawymi pomysłami, z jednej strony odpowiadającymi na strategiczne cele marki, z drugiej zaś doskonale dopasowanymi do profilu grupy jej konsumentów - wyjaśnia Izabela Dąbrowska, kierownik marki Burn w Coca-Cola Poland Services.

Źródło: FireFly Group

Tagi: strona, projekt, kampania, agencja, rok, grupa, przetarg, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz