Notowania

Przejdź na
system
14.09.2009 14:52

Byss dla marki TomTom

11 września 2009 wystartowała akcja promocyjna linii produktów TomTom, producenta systemów nawigacji GPS, zrealizowana w całości przez agencję interaktywną byss.

Podziel się
Dodaj komentarz

11 września 2009 wystartowała akcja promocyjna linii produktów TomTom, producenta systemów nawigacji GPS, zrealizowana w całości przez agencję interaktywną byss.

Oprócz stworzenia strony internetowej www.tomtomrace.pl, byss przygotował również materiały służące do wspierania akcji promocyjnej w punktach sprzedaży. Jest to pierwsza realizacja byss dla marki TomTom.

Osią całej akcji jest dedykowana strona www z grą, w której każdy odwiedzający może spróbować swoich sił jako kierowca klasycznego VW Transportera. Zadaniem gracza jest przejechanie w ustalonym czasie jak najdłuższego odcinka drogi korzystając z podpowiedzi systemu TomTom. Dodatkowo, jeżeli użytkownik zakupił wcześniej jedno z objętych promocją urządzeń TomTom, po rejestracji do gry i uzyskaniu w niej dobrego wyniku może odzyskać dużą cześć wydanych na urządzenie pieniędzy - nawet 1000 PLN.

Na stronie www.tomtomrace.pl można również znaleźć aktualny ranking, w którym umieszczone zostały osoby legitymujące się najlepszymi wynikami w grze, oraz zakładkę gdzie podane są szczegółowe informacje na temat linii produktów GO oraz XL. Strona została wykonana w technologii Flash.

W ramach współpracy z TomTom, przygotowaliśmy także specjalny klip video przeznaczony do wyświetlania w punktach sprzedaży, ulotki informacyjne, woblery oraz sleev’y, czyli promocyjne nakładki na opakowania urządzeń TomTom – mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny agencji byss.

Źródło: byss

Tagi: system, materiały, akcja, drogi, strona, promocja, technologia, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz