Notowania

rynek
04.09.2009 11:07

Byss wchodzi na rynek mobilny

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek aplikacji dedykowanych urządzeniom mobilnym, agencja interaktywna byss utworzyła spółkę byss mobile.

Podziel się
Dodaj komentarz

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek aplikacji dedykowanych urządzeniom mobilnym, agencja interaktywna byss utworzyła spółkę byss mobile.

Na początku firma zajmie się tworzeniem aplikacji głównie na iPhone, jednak w planach jest realizacja projektów dla takich platform jak Android czy Symbian.

Pierwszą grą stworzoną przez byss mobile jest, dostępna już w sklepie internetowym Apple gra LCD BUNNY, będąca wariacją klasycznej gry „Nu pagadi!”. Kolejne programy są już przygotowywane, a ich premiery odbędą się jeszcze w tym roku.

- Smartphony stały się realną konkurencją dla notebooków i „zwykłych” telefonów komórkowych. Przy małych rozmiarach oferują rozrywkę i pomoc w pracy na podobnym poziomie jak klasyczne komputery. Sukces rynkowy iPhone’a pokazuje, że jest to bardzo obiecująca gałąź rynku – mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny agencji byss. - Przygotowanie gry z elementami reklamowymi lub prostej interaktywnej aplikacji na iPhone’a to dla firmy lub instytucji przepustka do setek tysięcy telefonów osób, które wyznaczają obecnie trendy – dodaje Czapiewski.

Źródło: Byss

Tagi: rynek, praca, premier, pomoc, apple, agencja, komputer, program, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz