Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Cadbury wykorzysta sukces "tańczących brwi"

0
Podziel się

Brytyjski producent słodyczy wspólnie z MSN zorganizuje interaktywny event JiveBrow09.

bEigKpTp

Brytyjski producent słodyczy wspólnie z MSN zorganizuje interaktywny event JiveBrow09.

Każdy zapewne miał okazję zobaczyć wirusową reklamę Cadbury, ukazującą dwójkę dzieci poruszających brwiami w rytm muzyki. W ciągu pierwszych dwóch tygodni obejrzano ją ponad 4 miliony razy.

W najbliższy piątek 27 lutego internauci wyposażeni w kamery internetowe będą mogli nagrać własną wersję "tańca brwi", która zostanie pokazana za pośrednictwem serwisu MSN. Akcja jest częścią kampanii, za którą odpowiada agencja Hyper.

bEigKpTr

Internetowa aktywność nie sprowadza się jedynie do piątkowego eventu. Na potrzeby kampanii stworzono serwis http://www.aglassandahalffullproductions.com/ zawierający aplikację "eyebrowser" pozwalającą użytkownikom umieścić na dowolnej stronie internetowej tańczące brwi.

Źródło: Brand Republic

bEigKpTS
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)