Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Case study: AXN Spin odkrywa bohaterów

0
Podziel się:

Na Facebooku użytkownicy mogli przez chwilę wcielić się w bohatera jednego z seriali AXN, nowego kanału Cyfrowego Polsatu.

Case study: AXN Spin odkrywa bohaterów

Celem kampanii było wsparcie w mediach społecznościowych startu kanału telewizyjnego AXN Spin HD na platformie Cyfrowego Polsatu. Agencji Fenomem powierzono przygotowanie koncepcji działań promocyjnych na Facebooku oraz ich kompleksową realizację. Głównym zadaniem było dotarcie do grupy docelowej z przekazem na temat nowego kanału i emitowanych tam seriali. Działania te miały być realizowane poprzez zabawę z wykorzystaniem elementów rywalizacji. Kampania prowadzona na... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)