Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
kampania
03.04.2012 14:20

Case study: AXN Spin odkrywa bohaterów

Na Facebooku użytkownicy mogli przez chwilę wcielić się w bohatera jednego z seriali AXN, nowego kanału Cyfrowego Polsatu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Celem kampanii było wsparcie w mediach społecznościowych startu kanału telewizyjnego AXN Spin HD na platformie Cyfrowego Polsatu. Agencji Fenomem powierzono przygotowanie koncepcji działań promocyjnych na Facebooku oraz ich kompleksową realizację. Głównym zadaniem było dotarcie do grupy docelowej z przekazem na temat nowego kanału i emitowanych tam seriali. Działania te miały być realizowane poprzez zabawę z wykorzystaniem elementów rywalizacji. Kampania prowadzona na... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: kampania, działania, wsparcie, użytkownicy, element, dotarcie, zabawa, agencji, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz