Notowania

marki
28.11.2011 12:48

Case study: Bogowie Czilałtu, czyli jak wyluzować

Przebóg Czilałtu oraz jego banda: Śmiechos, Rezerwa i Obibes, angażowali młodzież w kampanii nowej marki słodyczy.

Podziel się
Dodaj komentarz

Celem akcji jest launch batonika Qhipa, który pod inną nazwą jest kultowy na Węgrzech i ma trafić teraz do polskiej młodzieży. Qhipa to twarożek o różnych smakach oblany prawdziwą czekoladą. Na potrzeby kampanii stworzeni zostali bohaterowie - Bogowie czilałtu, którzy emanują luzem, są zabawni i z natury kultowi, czyli uosabiają wartości najbardziej pożądane przez młodzież Bogowie czilałtu wyróżnią nową markę, a wstępem do ich świata i... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: marki, marka, młodzież, jego, rezerwa, czekolada, inny, nazwa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz