Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Case study: Jak pokolorować Facebooka?

0
Podziel się:

Kampania Duluxa, nominowana do Mixx Awards, miała sprawić, że statusy użytkowników serwisu będą mienić się kolorami.

Case study: Jak pokolorować Facebooka?
bEJVpWTF

Marka Dulux prowadzi globalną akcję Let’s Colour. W 2011 roku aktywności marketingowe związane z tym przedsięwzięciem zawitały do Polski. W ramach akcji prowadzonych było wiele eventów, powstała strona internetowa www.duluxletscolor.pl a kilka publiczych przestrzeni miejskich nabrało kolorów. Kolory miały pojawić się możliwie w wielu miejsach życia społecznego. W ramach akcji na Facebooku powstał fanpage "Dulux Let's Color Polska", na którym... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bEJVpWUi
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)