Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
strona
17.11.2011 14:46

Case study: Jak pokolorować Facebooka?

Kampania Duluxa, nominowana do Mixx Awards, miała sprawić, że statusy użytkowników serwisu będą mienić się kolorami.

Podziel się
Dodaj komentarz

Marka Dulux prowadzi globalną akcję Let’s Colour. W 2011 roku aktywności marketingowe związane z tym przedsięwzięciem zawitały do Polski. W ramach akcji prowadzonych było wiele eventów, powstała strona internetowa www.duluxletscolor.pl a kilka publiczych przestrzeni miejskich nabrało kolorów. Kolory miały pojawić się możliwie w wielu miejsach życia społecznego. W ramach akcji na Facebooku powstał fanpage "Dulux Let's Color Polska", na którym... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: strona, akcja, kampania, polski, prowadzi, wiele, użytkowników, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz