Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
wszystkie
31.10.2011 06:18

Case study: Jak wykorzystać wściekłe ptaki?

Trzech ornitologów wciągnęło internautów w grę miejską, która polegała na odkryciu nowego gatunku ptaków. Tak zaczęła się niestandardowa kampania T-Mobile z Angry Birds.

Podziel się
Dodaj komentarz

Celem kampanii było wypromowanie ofert abonamentowej, na kartę, mix i internetowej w ramach T-Mobile. Reklamy miały wykorzystać potencjał gry Angry Birds - popularnej gry na smartfony, z prostą fabułą i ciekawymi postaciami. Kampania została podzielona na dwie fazy: teaser i reveal. Pierwsza opierała się na grze miejskiej, a druga na finale gry, ambientowej akcji w ZOO oraz aukcji charytatywnej. Wszystkie etapy kładły nacisk na prezentację oferty produktowej. Przebieg Agencja... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: wszystkie, kampania, gra, gry, reklamy, karta, prezentacja, druga, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz