Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Case study: rozszerzona rzeczywistość w restauracjach KFC

0
Podziel się:

Akcja z użyciem technologii Augmented Reality była częścią kampanii wizerunkowej KFC. Miała również zbliżyć klientów do marki i przedstawić sieć restauracji jako nowoczesną i dynamiczną.

Case study: rozszerzona rzeczywistość w restauracjach KFC

Czas realizacji: wrzesień 2011r.Miejsce: 10 wybranych restauracji KFC w największych miastach Polski Założenia Strategicznym celem projektu było wykorzystanie przez KFC rozwiązań technologicznych do umocnienia świadomości marki jako innowacyjnej, kreatywnej i odważnej, skierowanej ludzi młodych, którzy z entuzjazmem podążają za nowymi technologiami. W restauracjach KFC (10 wybranych lokali w całej Polsce) stanął komputer wraz z zainstalowaną aplikacją, pozwalającą... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)