Notowania

Przejdź na
polsce
01.12.2011 15:13

Case study: rozszerzona rzeczywistość w restauracjach KFC

Akcja z użyciem technologii Augmented Reality była częścią kampanii wizerunkowej KFC. Miała również zbliżyć klientów do marki i przedstawić sieć restauracji jako nowoczesną i dynamiczną.

Podziel się
Dodaj komentarz

Czas realizacji: wrzesień 2011r.Miejsce: 10 wybranych restauracji KFC w największych miastach Polski Założenia Strategicznym celem projektu było wykorzystanie przez KFC rozwiązań technologicznych do umocnienia świadomości marki jako innowacyjnej, kreatywnej i odważnej, skierowanej ludzi młodych, którzy z entuzjazmem podążają za nowymi technologiami. W restauracjach KFC (10 wybranych lokali w całej Polsce) stanął komputer wraz z zainstalowaną aplikacją, pozwalającą... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: polsce, akcja, marki, komputer, największych, sieć, wykorzystanie, aplikacja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz