Notowania

Przejdź na
media
09.09.2009 13:16

Chude wakacje w social media z wyjątkami

Zarówno Twitter jak i Facebook po raz kolejny udowadniają, że wakacyjne miesiące to nie najlepszy okres na zwiększanie zasięgu. Wyjątek stanowią LinkedIn i Digg.

Podziel się
Dodaj komentarz

Zarówno Twitter jak i Facebook po raz kolejny udowadniają, że wakacyjne miesiące to nie najlepszy okres na zwiększanie zasięgu. Wyjątek stanowią LinkedIn i Digg.

Według najnowszych statystyk firmy Compete, w sierpniu najwięksi przedstawiciele social media nie zanotowali większych skoków. Podobna sytuacja miała już miejsce w lipcu, co tylko potwierdza fakt, iż wakacje nie sprzyjają powiększaniu grona użytkowników nawet w tak popularnych serwisach.

Compete podaje, że Facebook odnotował w sierpniu ponad 122 mln unikalnych użytkowników i ponad 2,2 mld odwiedzin. To odpowiednio o 0,37% mniej i 4,69% więcej niż w lipcu. Statystyki Twittera są z kolei odwrotne - najpopularniejsza platforma mikroblogowa może pochwalić się minimalnym (1,27%) wzrostem UU (23,5 mln), jednak straciła prawie 3% wizyt, których w sierpniu było prawie 150 mln.

Zdecydowanie większe spadki odnotowały inne serwisy - MySpace stracił ponad 6,5% unikalnych użytkowników, a Bebo i hi5 - odpowiednio - 7,68% i 15,36%. Wyjątkami są natomiast serwisy LinkedIn oraz Digg, które tegoroczne wakacje na pewno mogą uznać za niezwykle udane. Pierwszy z nich w samym tylko sierpniu powiększył liczbę UU o ponad 8% (88,85% w skali roku), a drugi o ponad 10% (w porównaniu z sierpniem 2008 aż o 92%).

Źródło: Compete.com via Mashable

Tagi: media, serwis, wzrost, kolej, wakacje, platforma, wizyta, lipiec, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz