Notowania

samochód
14.05.2009 12:10

Cinema City sprawdzi wiedzę internautów o kinie

Agencja interaktywna WonderHouse zrealizuje platformę internetową dla Cinema City, która zostanie wykorzystana podczas letniej kampanii tej sieci kin. Celem akcji jest zainspirowanie internautów do...

Podziel się
Dodaj komentarz

*Agencja interaktywna WonderHouse zrealizuje platformę internetową dla Cinema City, która zostanie wykorzystana podczas letniej kampanii tej sieci kin. Celem akcji jest zainspirowanie internautów do myślenia o kinie. *

Jak udało się dowiedzieć Interaktywnie.com, przygotowywany jest konkurs, który ma zaktywizować użytkowników Internetu oraz zachęcić ich do myślenia o kinie. Platforma internetowa podzielona zostanie na osiem etapów, gdzie każdy przeznaczony jest dla innego gatunku filmowego. Mają one sprawdzić wiedzę internautów na temat kina oraz show-biznesu.

Ciekawie zapowiada się również finał. Osoby, które zakwalifikują się do ostatniego etapu rozgrywki, wezmą udział w interaktywnym evencie, który odbędzie się w jednym z kin. Podczas niego na ekranie mają być wyświetlane pytania, na które widzowie mają udzielać jak najszybszych odpowiedzi. Rozwiązania będą wybierane za pomocą specjalnie przygotowanych na tę okazję pilotów. Główną nagrodą w konkursie będzie samochód, którego marka na razie nie jest ujawniana.

Źródło: Cinema-City.pl

Tagi: samochód, sieci, marka, konkurs, agencja, platforma, użytkowników, udział, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz