Notowania

Przejdź na
rynek
04.03.2010 13:17

Co-rejestracja, czyli budowanie sprofilowanych baz

Platforma Afiliacyjna Netaffiliation wprowadza na polski rynek nowe narzędzie reklamowe - Co-rejestrację. Technika ta, wykorzystywana w performance marketingu, służy do szybkiej rozbudowy baz adresowych klientów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Platforma Afiliacyjna Netaffiliation wprowadza na polski rynek nowe narzędzie reklamowe - Co-rejestrację. Technika ta, wykorzystywana w performance marketingu, służy do szybkiej rozbudowy baz adresowych klientów.

Co-rejestracja jest nowym sposobem pozyskiwania użytkowników. Polega ona na proponowaniu internautom zapisania się dodatkowo do serwisów partnerskich podczas rejestracji w danym serwisie. Pozwala na szybkią rozbudowę baz użytkowników, które w następnym etapie moga być używane do pozyskiwania lojalności klientów. Bazy tworzone za pomocą tej techniki są odpowiednio sprofilowane.

Technika, zdobyła już popularność na rynkach zachodnich. Korzystają z niej między innymi: MyPix, Maximiles, LaRedoute, LeMonde, Achatvip.com, Heytens.com, Amoureux.com.

Źródło: NetAffiliation

Tagi: rynek, serwis, polski, pomoc, marketing, platforma, używane, rejestracja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz