Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Co-rejestracja, czyli budowanie sprofilowanych baz

0
Podziel się

Platforma Afiliacyjna Netaffiliation wprowadza na polski rynek nowe narzędzie reklamowe - Co-rejestrację. Technika ta, wykorzystywana w performance marketingu, służy do szybkiej rozbudowy baz adresowych klientów.

Co-rejestracja, czyli budowanie sprofilowanych baz
bEhIPlGZ

Platforma Afiliacyjna Netaffiliation wprowadza na polski rynek nowe narzędzie reklamowe - Co-rejestrację. Technika ta, wykorzystywana w performance marketingu, służy do szybkiej rozbudowy baz adresowych klientów.

Co-rejestracja jest nowym sposobem pozyskiwania użytkowników. Polega ona na proponowaniu internautom zapisania się dodatkowo do serwisów partnerskich podczas rejestracji w danym serwisie. Pozwala na szybkią rozbudowę baz użytkowników, które w następnym etapie moga być używane do pozyskiwania lojalności klientów. Bazy tworzone za pomocą tej techniki są odpowiednio sprofilowane.

Technika, zdobyła już popularność na rynkach zachodnich. Korzystają z niej między innymi: MyPix, Maximiles, LaRedoute, LeMonde, Achatvip.com, Heytens.com, Amoureux.com.

bEhIPlHb

Źródło: NetAffiliation

bEhIPlHC
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)