Notowania

sieci
25.10.2011 15:56

Co trzecia reklama display w sieci to billboard

Dużo mniej jest rectangli oraz prerolli stosowanych w reklamie wideo.

Podziel się
Dodaj komentarz

Według raportu gemiusAdMonitor, w III kwartale 2011 roku najwięcej emisji kampanii online odnotowano w branży handlowej (24,4 proc.), telekomunikacyjnej (20,3 procent) oraz finansowej (15,7 procent). To kolejny kwartał, gdzie dla wymienionych branż odnotowano największą udział emisji reklam online. Autorzy raportu gemiusAdMonitor przeanalizowali również, w których z branż kampanie online osiągają najwyższe średnie wskaźniki CTR (Click Through Ratio). W trzecim... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: sieci, udział, reklama, branży, wskaźniki, trzecia, online, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz